Audyt SEO

Audyt SEO to dokładna analiza stanu strony internetowej. Sprawdzana jest przede wszystkim zgodność z wytycznymi Google a także innych wyszukiwarek internetowych. Audyt jest pierwszym krokiem w kierunku solidnej optymalizacji witryny, a co za tym idzie – większym ruchem na stronie. Audyt składa się z kilku części:

  1. Analiza techniczna strony i serwera
  2. Analiza słów kluczowych
  3. Optymalizacja on-page
  4. Analiza treści
  5. Profil linków
  6. Analiza konkurencji

Jak długo trwa przygotowanie audytu?

Czas potrzebny na przygotowanie audytu SEO zależy w dużej mierze od wielkości sprawdzanej witryny. Dokładne sprawdzenie sklepu internetowego zajmuje znacznie więcej czasu, niż jednostronicowej domeny z portfolio. Należy przyjąć, że czas oczekiwania na audyt wynosi od 7 do 21 dni.

Ile kosztuje audyt SEO?

Ponownie, koszt audytu uzależniony jest od wielkości strony i wynosić może od kilkuset do kilku tysięcy złotych netto w przypadku dużych stron e-commerce. Aby otrzymać wycenę, skontaktuj się ze mną. W formularzu kontaktowym warto podać:

  • Adres swojej witryny
  • Oczekiwania co do przyszłych efektów działań SEO (np frazy, na jakie chcesz pozycjonować swoją stronę)
  • Adresy stron bezpośrednich konkurentów

Czym nie jest audyt seo?

Przede wszystkim nie jest to kompletna strategia działań optymalizacyjnych dla strony. W audycie wypunktowane będą błędy, jakie popełnione zostały przy tworzeniu i prowadzeniu witryny, jednak nie zawiera on porad odnośnie dalszego budowania treści czy linkowania strony.